۶ پاسخ

نه منم آمپول ریه زدم ۳۸ کامل زایمان کردم دستگاه نرفت

از 37 هفته به بعد میگن اوکی هست بدنیا بیاد

۳۷هفته به بعد که دیگه طبیعیه زایمان زودرس نیست

عزیزم نگران نباش ولی یوقت میبینی بچه ۴۰هفته ام ب دنیا میاد تنفسش تنده یکی هم میبینی ۳۳میاد مشکلی نداره توکل بخدا بهش فکر نکن

نه بابا پسراولم 36به دنیااومد نرفت دستگاه

نه عزیزم ۳۸دیگه کامله،بچه دوستم ۳۶هفته و ۵روزم بدنیا اومد خدارو شکر مشکلی نداشت

سوال های مرتبط

مامان کیاشاوآرشا مامان کیاشاوآرشا هفته بیست‌وپنجم بارداری