مامان مهرو به هیچ وجه ترنجبین و آب اناراینا نده به بچه خیلی خطرناکه اتفاق یه بار میوفته خدایی نکرده
فقط خوب شیربخوره و خوب ادرار داشته باشه زردیش میره ، اگه زردیش زیاده میتونید از قطره و دستگاه فوتو هم استفاده کنی
تا میتونی بهش شیر بده اگر شیر خودتم کمه شیرخشک بده هرچی بیشتر مدفوع کنه زودتر خوب میشه و اصلا لباس زیاد تنش نکن
فقط تند تند شیرخشک بده بهش تا ادرار کنه
لعاب برنج به پاها ش بزن
حجامت گوش هم شنیدم خیلی خوبه
شیر خودتو تند تند بهش بده گرمی ولی نخور من دخترم همینجوری خوب شد
برنج روبدنس بریز وبپیچ بای پارجه دورس قنداق کن بازکنی برنجامث زرچوبه میشن
شیرخشک زیاد بده بهش من بچم دو روز بستری شد زن داداشم پیشش بود میگه نیم ساعت یه بار شیرخشک دادم بهش که زردیش اومد پایین
عزیییزمخیلی روزای سنگینی هست تا ۲/۳ماهگی زود میگذره انشاالله خوب میشه زود
من پسرم زردی داشت خیلی بهش شیر میدادم شیر خشک گرفتم تند تند میدادم هم دستگاه رو کرایه کردیم خونه دو روز گذاشتیم خوب شد
دکتر به دختر من قطره نعوناستر داد خوب شد
ببین عزیزم زود خوب میشه نگران نباش از من دخترم تا دوماه رنگش زد بود زیاد نه ولی بود به مرور هم خوب میشه وتند تند شیر بده تا دفع کنه از بدن خارج میشه طلا داره به لباسش ببندد اونم خوبه
با عرق کاسنی بدنشو بشور چنبار خیلی خوبه
قطر زردی بگیر
عزیزم حجامت سه سوته بچه رو خوب میکنه
خواهر من پسرشو برد سه سوته خوب شد اصلا چیز نگران کننده ای هم نیست
شیر هم زیاد بهش بده ک ادرار کنه
عزیزم پسرمن تا چهل روز طول کشید کف پاهاشو باسن شو عرق کاسنی میشستم و اینکه خودم ریشه شاه ترشک خوردم اب رو اتیش بود
من کل پیام هارو خوندم خواستم بگم دختر من امروز میشه سه ماهش و هنوز خیلی خفیف زرده. پس اگه تا اون موقعه طول کشید غصه نخور🥹 اگه دکتر بردی و همه آزمایش ها سالمه نگران نباش اصلا خطرناک نیس
ترنجبین خیلی عالیه من به دخترم دادم
برای عفونت هم نگران نباش خوب میشه
چرا نمیزاری دستگاه؟ و اینکه فقط لباس سفید تنش کن. ب حرف بقیه اهمیت نده افسردگی میگیری انوقت ب یورشون هم نیست
با دوغ حمومش کن.
خودتم خاکشیر بخور با شکر و آب درستش کن روزی یه پارچ یا بیشتر اگه میتونی بخور
و کیک و آبمیوه حتما روزی چنتا بخور هر چقدر بیشتر بهتر
خودش خوب ممبشه تا دوماهگی تقرییا دارش اگ شیر خودتو مبخوره
با عرق طبع سرد پاشوپیش کن و بشورش و بزن صورتش مرتبم شیرش یده تا مدفوع کنه ک از بدنش بیاد بیرون و قطره بیلی استاپ تا ۳ روز هر ۱۲ ساعت ۵ قطره بهش بده
شیر خشک زودتر میاره پایین چون مدفوعش بیشتر میشه زردیش زودتر میره تند تند بهش شیر خشک بده شیر خودتم میدی خودت هندونه بخور یه قطره هم هست داروخونه شیر خشت اونم خیلی خوبه
فقط شیر زیاد بده.اگه خیلی بالاس یه روز دستگاه بیاری خونه زودتر راحت میشی.اگه زیر ده با شیر خوردن زیاد از بین میره نگران نباش
شیرخشت بده پسره منم ۱۱بود یهو رفت ۱۵دادم چندروز سریع خوب شد دکترشو عوض کن
پسر منم خیلی زردی داشت خودم هر روز نصف لیوان عرق کاسنی میخوردم یک هفته خوردم خوب شد
لباس کم بپوش براش
دارو نمیدی؟
من هم قرص دادم هم شربت
۵روزه تموم شد رفت پی کارش
دخترمنم زردیش۱۲بود
تند تند باید شیر بخوره تا تند تند ادرار کنه از بدنش بیاد بیرون ترنجبین و شیر خشت هم خودت بخور
دستگاه نذاشتی؟؟؟
دکتر چی میگه؟RHگروه خونیتون متفاوته؟
دختر من هم اینجوری زرد بود هرکی ی چیز میگف انار و خیار و.. 😶😳فقط به حرف دکتر گوش کردم. شیرخشک کنار شیر خودم دادم یکی درمیون اومد پایین 40 روزگی هم یهو رفت
ببرید دکتر زردی که تا الان مونده باشه خوب نیست باید درمان قوی تر انجام بشه با طب سنتی کار جایی نمیبره
کمتر گرمی بخور
خوراکی های رو ب خنکی بخور
شیر خودتو زود ب رود بده
ایشالا میاد پایین
اصلا اصلا نگران نباش 40 روزگی میره یهو
آب انار خودت بخور.
عزیزم ترنجبین و عرق کاسنی رو با پنبه بکش روی بدنش
خمه جای بدنش با عرق بشور بهتر میشه
یا عرق کاسنی بدنشو بشور یا با پنبه بزن رو تنش🙂❤️
تاپیک منو بخون همین 🥲از دخترای من بدتر هیچکس نبوده خوب شدن
دستگاه گرفتم واسه دخترم .
بهش قطره شیر خشت بده از دارو خونه ها بپرسی میدن بهت مخصوص زردی برا پسر و دخترم فقط با اون خوب شدن حتی دستگاه هم مثل اون عمل نکرد
فقط دستگاه
قطره شیره خشت بده زود میره
حجامت پشت گوش هم امتحان کن
همون عفونت ادراری به زردی ربط داره
منم دادم و معدش ریخته بهم
ترنجبین نده دکتر به من گفت معدشو نابود میکنه ریفلاکس میگیره
عزیزم یه قاشق چای خوری لیمو آب شو بگیر بده بچه منم زردی داشت دادم خوب شد
براش قطره شیر خشت از داروخونه بگیر روزی ۸قطره بده
دستگاه بردیش؟
شیر زیاد بهش دادی ؟ بهتر نشد ؟
زیاد گرمش نکن خودتم خنکی بخور
زردیش چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.