دختر من ۳/۷۰۰ دنیا اومد بنظرم سایز صفر اوکیه
سایز صفر برا بیمارستان اوکیه بچه من ۳۶۰۰ بود خوب بود براش
صفر بگیر حتما تا یکی دو هفته هم صفر نیاز میشه یک خیلی بزرگه
یک بگیر دختر من ۳۳۰۰ بدنیا اومد یکم براش گشاد بود ولی از همون اول صفر بستیم براش
من صفر دو بسته گرفتم
صفر تا 2 هفته نیازه
عزیزم بستگی داره ب چثه
بعضی مامانا میگن از تو همون بیمارستان ۱ بستیم اوکی بود
بعضی دیگه هم میگن بچه هامون ۱ ماهه هستن هنوز ۰ میبندیم
من صفرو ۱ گرفتم هردورو میبرم بیمارستان
صفر یه بسته کافی
دختر من سه کیلو صد بود سایز یک براش بزرگه
یک بگیر سایز صفر خیلی کوچیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.