سلام خوبین مای بیبی سایز یک بگیریم یا صفر ؟

۱۰ پاسخ

دختر من ۳/۷۰۰ دنیا اومد بنظرم سایز صفر اوکیه

سایز صفر برا بیمارستان اوکیه بچه من ۳۶۰۰ بود خوب بود براش

صفر بگیر حتما تا یکی دو هفته هم صفر نیاز میشه یک خیلی بزرگه

یک بگیر دختر من ۳۳۰۰ بدنیا اومد یکم براش گشاد بود ولی از همون اول صفر بستیم براش

من صفر دو بسته گرفتم

صفر تا 2 هفته نیازه

عزیزم بستگی داره ب چثه
بعضی مامانا میگن از تو همون بیمارستان ۱ بستیم اوکی بود
بعضی دیگه هم میگن بچه هامون ۱ ماهه هستن هنوز ۰ میبندیم
من صفرو ۱ گرفتم هردورو میبرم بیمارستان

صفر یه بسته کافی

دختر من سه کیلو صد بود سایز یک براش بزرگه

یک بگیر سایز صفر خیلی کوچیکه

سوال های مرتبط

مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۴ ماهگی