۱۱ پاسخ

خواهرم ۲۲۰۰ بود
ده سال ازش بزرگ ترم از من قدش بلندتره و خیلی هم خوشگله 🫤🤌🏻
عکسشم گذاشتم ک نگران نشی 😬🤣🤣🤣

تصویر

میشه دخترمن،الان ۱۰/۵۰۰هستش صحیح وسالم

بله
خداروشکر بزرگ میشن ،
۳ماه دیگه به سوال امروزت میخندی

پسرمن 32 هفته با وزن 1500 به دنیا اومد 200 گرم کم کرد بعد از 43 روز با وزن 1800 مرخص شد خوبه الانم خداروشکر

خودم یک کیلو به دنیا اومدم هیچیمم نشده😂

خودم ۱۸۰۰ بدنیا اومده بودم ۸ماهه ، ۳۲ سال پیش🤣پسرمم ۳۵هفته بدنیا اومد با ورن ۲۱۰۰

عزیزم دخترم ۳۲ هفته به دنیا اومد باوزن ۲۴۵۰الان ۱۲ سالشه ماشالله هم قد بلند هم تپل نسبت به هم سن هاش وزنش ۵۷ قدش ۱۶۰

هیچی عزیزم
دخترمن ۲۲۲۰ گرم بود بدنیااومد

پسر عمو های من یکی ۱ کیلو بود یکی ۱۳۰۰ .دو قلو بودن
ماشالا الان ۱۱ سالشونه

هیچی پسر من دو دویست دنیا اومد اومد خونه یکو هشتصد بود هیچیشم نشد الانم از همه همسناش قد بلند تر پر حرف تره

آره پسر من ۲۳۶۰ بود ۳۹ هفته و ۱ روز بودم.
مشکلی پیش نیومد براش

سوال های مرتبط