۷ پاسخ

زردی دخترم ۱۹بود دستگاه آوردیم خونه قطره دادیم ۴روز مرتب هر یک ساعت زیر دستگاه بود خوب شد

نگران نباشین با دستگاه زود پایین میاد، برا بچه ما هم ۱۷ بود

من دخترم بدنیا اومد فرداش زردیش 24شد بستریش کردن سه روز بعد مرخص شد دوباره 14شد دوروزم دستگاه توخونه گذاشتم خوب شد

نگران نباش عزیزم باید توسه روزگی میبردی دکتر....حالاخودت عذاب نده تند تندشیربده بخوره با قطره جیش می‌کنه زردیش می‌ره..واقعا درکت میکنم سخته آخه ....ایشالا زود زردیش میاد پایین ❤️

تند تند شیر بهش بده هر دوساعت که دفع کنه دوساعت دستگاه بیست دقیقه در بیار شیر بده پوشک عوض کن،قطره بیلی استاپ از داروخانه بگیر بهش بده

خواهرم زردیش 22 بود بیمارستان بستری شد
خداروشکر خوب شد

نگران‌نباش عزیزم بخیر میگذره میتونی دستگاه اجاره کنی خونه بزاریش تو دستگاه. تند تند هم شیر بده بهش میاد پایین ..

سوال های مرتبط