خدایا این چه ویروسیه تب بچم پایین نمیاد

۷ پاسخ

عزیزم پسر منم همین جوری شد دوروز تبش از ۴۰ رد کرده بود و پایین نمیومد بردم بیمارستان ازمایش گرفتن و گفت عفونت ویروسیه که جدید اومده تا پنج روز ممکنه تبش پایین نیاد و فقط پاراکید و شیاف و زینک نوشت براش خداروشکر بعد دوروز تبش اومد پایین

بروفن بده

دخترمنم گرفته الان دوروزه تب داره خدا کنه دیگه تب نکنه

اگر با پارکید پایین اومد تب هر ۴ ساعت قطره پارکید بده

دختر منم چنروز پیش گرفت سه روز تب داشت با استامینفون و شیاف آبش و کنترل میکردم بی حال و کم اشتها هیچی جز شیر نمیخورد اسهال هم بود
بعد سه روز دیگه تب نکرد بدنش و صورتش ریخت بیرون دون دون های قرمز بعد دوروز هم خوبه خوب شد

فقط باید شیاف بزنی و‌مدام تب رو چک کنی انشالله برطرف میشه

عزیزم ببر دکتر بچه منم گرفته بود آمپول زد فوری آمد پایین اگه اسهال نیست شیاف بزن براش

سوال های مرتبط

مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی