خوبه همه چیزت...مکمل برا ریزش مو هست مصرف کن مثل زینک..هیرتامین
عزیزم تصاویر واضح نبود اما چیز غیر عادی ندیدم اکثرا تو رنجن
بازم خودت ب اعداد روب رو نتیجه نگاه کن
ریزش مو گاهی ارثیه گاهی بخاطر استرس لزوما مشکلات هورمونی نیس
اگه بله نداشتی عکس باکیفیت تر برای من بفرست من بزارم اونجا بهت بگم
اگه بله داری از هوش مصنوعی اون کمک بگیر بفرست براش بهت ی چیزایی میگه خوبه یا ن
333333
222222
11111111111
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.