۷ پاسخ

خوبه همه چیزت...مکمل برا ریزش مو هست مصرف کن مثل زینک..هیرتامین

عزیزم تصاویر واضح نبود اما چیز غیر عادی ندیدم اکثرا تو رنجن
بازم خودت ب اعداد روب رو نتیجه نگاه کن
ریزش مو گاهی ارثیه گاهی بخاطر استرس لزوما مشکلات هورمونی نیس

اگه بله نداشتی عکس باکیفیت تر برای من بفرست من بزارم اونجا بهت بگم

اگه بله داری از هوش مصنوعی اون کمک بگیر بفرست براش بهت ی چیزایی میگه خوبه یا ن

333333

تصویر

222222

تصویر

11111111111

تصویر

سوال های مرتبط