سلام مامانا
بچم تو همین هفته ۲۲۰۰ بود
کم نیست؟
خیلی ناراحتم

۷ پاسخ

عالیه

منم امروز رفتم سونو ۲۲۰۰ بود گف کمه
۳۵ هفته و ۳ روزم

نه اصلا کم نیست تازه توی گهواره زده توی هفته شما ۲۱۰۰

عزیزم منم تو ۳۲ هفته رفتم ۱۶۵۰ بود بچم 🩵 اما اینطور چیزارو از دکترت بپرس اینجا ممکنه چیزی بگن استرس بگیری اگه دکترت گفته خوبه که جای ناراحتی نیست دیگه

۵ هفته مونده حالا کم کم ۱کیلو ام اضافه کنه ک بیشتر اضافه می‌کنه چون دو ماه آخر ماه وزن گیریه میشه ۳۲۰۰

من ۳۳ هفته ۱۸۰۰ بود 🥴

ن خوبه ک دختر من ۳۷ هفته ۲۴۰۰دنبااومد

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل کوچولو مامان ابوالفضل کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان آراد🤍 مامان آراد🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری