این واسه لباس بیمارستان خوبه؟با کلاه پرنسسیی

تصویر
۱۱ پاسخ

من اینو سفارش دادم میخوام اینو بیمارستان تنش کنم

تصویر

خییلی خییلی خوشکله..از چه سایتی گرفتین ؟؟چ قیمتن.منم بگییرم حتما

نخ پنبه ساده بگیری بهتره این واسه بیرون مناسب تره بهداشت دکتر واسه چکاب میبری

واااای چه خوشگلههههه آنلاین گرفتی؟؟؟؟ 😍😍😍😍 خیلی نازه واقعا به سلامتی تنش کنی
راستی اگه هنوز اسم نینی جان رو امتخاب نکردی، من اسم‌هایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان کلی اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam

نه زیاددد

بزرگه برای نوزاد

اره خيلي نازه👼🏻🎀از كدوم سايت سفارش ميدي؟

اگه لباسشو تک بخری با شلوار ساده کرم با کلاه پرنسسی خیلی ناز میشه

ای جانم چه نازه

منم از این خریدمممم ولی کرمش😍
چند گرفتی

خیلی خوشگله حیفه برا بیمارستان
من لباس قشنگترش‌و گذاشتم برا وقتی اومدم خونه مهمون بیاد دیدن
بیمارستان الودس

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری