من اینو سفارش دادم میخوام اینو بیمارستان تنش کنم
خییلی خییلی خوشکله..از چه سایتی گرفتین ؟؟چ قیمتن.منم بگییرم حتما
نخ پنبه ساده بگیری بهتره این واسه بیرون مناسب تره بهداشت دکتر واسه چکاب میبری
واااای چه خوشگلههههه آنلاین گرفتی؟؟؟؟ 😍😍😍😍 خیلی نازه واقعا به سلامتی تنش کنی
راستی اگه هنوز اسم نینی جان رو امتخاب نکردی، من اسمهایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان کلی اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam
نه زیاددد
بزرگه برای نوزاد
اره خيلي نازه👼🏻🎀از كدوم سايت سفارش ميدي؟
اگه لباسشو تک بخری با شلوار ساده کرم با کلاه پرنسسی خیلی ناز میشه
ای جانم چه نازه
منم از این خریدمممم ولی کرمش😍
چند گرفتی
خیلی خوشگله حیفه برا بیمارستان
من لباس قشنگترشو گذاشتم برا وقتی اومدم خونه مهمون بیاد دیدن
بیمارستان الودس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.