۶ پاسخ

سوزن و سرم برو بزنند

تو گوشیت برنامه خای کودکانه اهنگ دار بریزه موقع میخای بهش دارو بدی نشونش بده سرگرم میشه بعدشم ازش بگیر بگو پیشی بد برد
برای من ک اینطور کارسازه

دقیقا پسر منم همینه الان تب داره دارم میمیرم و زنده میشم

من اوایل پسرم اینجوری بود میریختم داخل سری شیشه شیرش با اون میخورد بعضی وقتا مقاومت میکرد ولی بازم بهتر از قطره چکون میخورد بعد از چندماه شروع کردم باقطره چکون دادن دیگه قبول کرد

شاید به طعمشه پسرم هر چی که پرتقالی بود نمیخورد الان هر دارویی بگیرم پرتقالی میگم‌نباشه
با ابمیوه قاطی کن اگه میشه یا چیزی که دوس داره بهش بده بعدش سریع قطرشو بده
امیدوارم زود خوب بشه

خب روش دارو دادنتو عوص کن عزیزم
اگه با قاشق میدی با سرنگ‌بده یا با نی آبمیوه بده بگو آبمیوه است یا هرچی که به فکرت میرسه

سوال های مرتبط