۷ پاسخ

یه دفعه صبح پاشدم گفتم دیگ نمیدم بسته این بیخابی هام
رژ قرمز زدم

من دیفن هیدرامین زدم هر وقت خواست بهش دادم اما خودش اه اه کرد و نخورد،ی کاری نکردم ک دلش بمونه پیشش

روزا خیلی اذیت نکرد،بیرون میبردم،مهمونی و اینا،خوراکی و غذاهای مورد علاقشو دادم
شبا خوابیدنی هم‌ک روی پا میخوابوندم
وقتی نصفه شب بیدار میشد برای شیر بغلش میکردم می‌بردم آشپز خونه بهش آب یا شیر و شیر کاکائو میدادم
بعضی وقتام‌ کیک میدادم ک شیر شه سنگین بخوابه و گرسنه نشه

دیگه کم کم تعداد بیدار شدناش کم شد نصفه شب و پا میشد آب میخواست فقط
شبا قبل خواب هم سعی کن سیرش کنی تا راحت تر بخوابه

خیلی مهمه

منم صبح پاشدم گفتم دیگه بهش شیر نمیدم البته مهمان داشتیم این خیلی مخمه ک دورش شلوغ باشه دیگه ظهر شدو غذاشو خورد و بازی کرد هلاک ک شد تقریبا عصر بود دیگه بهانه ی شیرو گرفت منم بهش تلخک زدم همینکه مزش خورد ب زبانش کشید عقب و گفت اوخ شده ممه اوخ شده و اینقد ک هلاک بازی بود گیج شد خوابید
توصیه میکنم حتما حتما جایی برین ک دورش شلوغ باشه پارک خیلی موثره اگ شب برین پارک بازی کنه هلاک بشه دیگه شب راحت میخوابه بچه من اصلا رو پام نمیخوابید ولی الان خودش میاد بالشتو پتوشو میاره میگه مامان لالا دراز میشه رو پام میخوابه
خوراکی خیلی براش بخرین خلاصه خود مادر خیلی اذیت میشه من داغون شدم سینه هام داشتن از سنگین بودن منفجر میشدن مدام سینتو رو بگیرید زیر اب یخ این کار باعث میشه سینه دیگه تحریک نشه ب شیر اوردن و یجوری بهش شوک وارد میشه
روزاکه دو الی سه بار اینکارو انجام بدید سه روزه خوب میشید ....

دختر من غیر از شیر مادر جور دیگه ای نمیخوابه، واقعا نمیدونم چی بکنم،سختمه بگیرم.
نه رو پا میخوابه نه توو بغل،فقط پهلو زیر سینه

عزبزم چ شیری میخوره ؟!

باقطره تلخک راحتم بود

سوال های مرتبط