۷ پاسخ

ای بابا ..مراقب باش...
پسر منم یبار از روی مبل غلت زدافتادرو فرش ...داشتم زهره ترک میشدم ...خداروشکر چیزی نشد..

لعنت به این سرامیکا

نگران نباش عزیزم انشالله چیزی نیس🤲🏻🌸

بلا به دور عزیزم

ای وااای
چرا؟؟؟؟
ایشالا هیچی نیست

بلا به دور عزیزم انشالله که زود بهتر بشه و برگردین خونه

ای خدا 😢😢 انشالله چیزی نیس

سوال های مرتبط