دختر تب داره قطره استا دااد بازهم تب داره

۴ پاسخ

شربت ایبو بروفن بده ۳ سیسی

یکساعت بعدقطره ، شیاف استا بزن براش فوری میاره پایین

عزیزم قطره برای زیر ۶ ماه هست،باید شربت استامینوفن بدی اونم نصف وزنش به سی سی،باآب ولرم و گلاب هم پاشویه کن،اگر بازم پایین نیومد شیاف بذار حتما

ببرش دکتر عزیزم
یه جاییش عفونت کرده که تب داره

سوال های مرتبط