۵ پاسخ

من قدم همینه اما وزنم ۶۵
به نظرم وزنت یک کم باید بیاد پایین

باید ۶۵ کیلو باشی عزیزم

دخترم رو خودم شیر میدم
باردار که بودم ۱۰۶ کیلو بودم
کم میخورم سعی میکنم برنج نخورم

عالی عزیزم

برای بعد زایمان چرا.اما کلا اگه بخوای در نظر بگیری،در بهترین حالت قد ۱۶۸ باید ۶۸ کیلو باشه ...من خودمم ۱۶۸ قدمه،الان ۶۹ کیلو هستم،ولی هنوز حس خوبی ندارم به خودم...فک میکنم ۶۴-۵ خوب باشم

سوال های مرتبط

مامان شاهانی👑 مامان شاهانی👑 ۱۰ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی