سونوی رشد رفتم ۳۱هفتگی وزنش ۱۴۳۰بود خوبه؟

۸ پاسخ

سلام من دیروز رفتم ۱۲۰۰بود ۳۰هفتم پر نشده بنظرتون کمه؟

من ۱۸۰۰بود

من ۳۲رفتم ۲۲۰۰ بود

من ۳۱ هفته ی کامل ۱۸۵۰ با صدک بالای ۶۵٪ بود

آره ولی یک مقدار خودتو تقویت کن با پروتئین مثل تخم مرغ و حبوبات و ماهی

گلم کمه

به نظرم یکم کمه

آره عزیزم خوبه نرمالش تو این هفته 1500هستس

سوال های مرتبط

مامان رها🎀🤰 مامان رها🎀🤰 هفته سی‌وسوم بارداری