سلام من دیروز رفتم ۱۲۰۰بود ۳۰هفتم پر نشده بنظرتون کمه؟
من ۱۸۰۰بود
من ۳۲رفتم ۲۲۰۰ بود
من ۳۱ هفته ی کامل ۱۸۵۰ با صدک بالای ۶۵٪ بود
آره ولی یک مقدار خودتو تقویت کن با پروتئین مثل تخم مرغ و حبوبات و ماهی
گلم کمه
به نظرم یکم کمه
آره عزیزم خوبه نرمالش تو این هفته 1500هستس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.