من که کلا از معاینه میترسم
برای من اوایل۳۶دکتر انجام داد توی مطب خودش دهانه رحم و تحریک میکنه و بازش میکنه و اینکه اونقدری درد داره😟😟من که کلا بعد ازمعاینه تخریکی قید طببعی وردم رفتم سز اختیاری خیلی تجربه بدی بود
خیلی بده
دوتاانگشتشو میکنه داخل میچرخونه من تاحالا چهاربارمعاینه تحریکی شدم ولی بی فایده بود😢
توچندهفتگی لگن معاینه میکنه ببینه به درد زایمان طبیعی میخوره یا نه؟
منم دوست دارم بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.