تو معاینه تحریکی دکتر چیکار میکنه دقیقا و اینکه دردناکه ؟؟؟



بارداری

۶ پاسخ

من که کلا از معاینه میترسم

برای من اوایل۳۶دکتر انجام داد توی مطب خودش دهانه رحم و تحریک میکنه و بازش میکنه و اینکه اونقدری درد داره😟😟من که کلا بعد ازمعاینه تخریکی قید طببعی وردم رفتم سز اختیاری خیلی تجربه بدی بود

خیلی بده

دوتاانگشتشو میکنه داخل میچرخونه من تاحالا چهاربارمعاینه تحریکی شدم ولی بی فایده بود😢

توچندهفتگی لگن معاینه میکنه ببینه به درد زایمان طبیعی میخوره یا نه؟

منم دوست دارم بدونم

سوال های مرتبط

مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد