بیمارستان پارسیان بهتره یا بهمن شهرک غرب ؟

۱ پاسخ

من بچه اولمو بهمن بودم خدایی راضی بودم ازشون، الانم دکترم همونجاس برا دومی‌ام اونجا میام

سوال های مرتبط