۱۲ پاسخ

عزیرم خدا بد نده
بهتری الان؟

این یه ویروسه اومده انگاری.
بدن درد ،گلودرد سردرد ، خانمها خونریزی دارن .

وای خداااا چرااخه خوبی الان دکتر زنان رفتی؟

چرا گل گلی جونم؟ استرس و این چیزها نداشتی؟ 🥲🥲🥲

خدا بد نده گلم🥲🥲

آخی عزیزم چرا دکتر نرفتی

عزیزم برو دکتر منم بعد باداری همینجور زفتم دکتر درست شد

فیبروم داری شاید

اخی عزیزم بلابه دوره

عزیزم منم تنبلی تخمدان دارم گاهی اینجور میشم.. حتما برو دکتر انشاالله بلات دور گلم❤️

الهی بگردممممم🥲🥲

چرا عزیزم

سوال های مرتبط