۹ پاسخ

تا کوچکه میتونی قطعش کنی ولی بزرگ شد نمیتونی عادتش کن به سینه خودتت شرایط جنگ میدونی دیگه شیر یهو غیب میشه

قوس به عقب معمولا رفلاکسه ولی اگه رفلاکس نداره به احتمال زیاد دلش نمیخواد سینه بگیره ولی نگران نباش تا کوچیکه شیشه رو قطع کن

خسته نشو بازم بده به خصوص شبها تو خواب
اما به همسرت بگو شیردادن به بچه یه لطفه که مادر می‌کنه تو اسلام و قانون وظیفه مادر نیست پس با این کارها عذاب وجدان درست نکنید هیچکس به بچه دلسوز تر از مادر نیست

این احتمالا دلش درد میگیره با شیر خودت که کمرشو بلند میکنه

فقط یبار در روز بده چون شیشه که بدی سریع تر به بچه شیر میده ولی سینه تو دو سه مک تازه میخواد شیر بهش بده بچه هم گرسنه چیز سریع تر میخواد اگه سینه بدی بهتر ،فک بچه هم قویتر میشه هم سریعترباردار نمیشی..
شیررخشک بخوره احتمال بارداری بزودی میاره بالا ..
و اگه هم دادی بچه نرسیده به شش ماه سینه اتو دیگه نمیخوره

گلم شیر خشک خیلی هم در شرایطی از شیر مادرای الان بهتره
شوهرت هم بی دلیل ناراحته
همسر من هم وقتی من تصمیم گرفتم دیگه شیر خودمو ندم به خاطر اراجیف مادرش ناراحت شد اما بعد مقاله خوند و تجربیات دوستانش رو دید و فهمید تصمیم واقعا خوبیه.
شیر مادر فقط اغوزش مهمه و بس چون معادلی نداره وگرنه بقیه اش با روحیه و تغذیه ی مادر فوق العاده باشه که به درد بخوره که با این شرایط تغذیه و اعصاب مادرای الان چیز به درد بخوری ازش در نمیاد.

عزیزم قنداقش کن سینش درد میکنه شیر نمیتونه بخوره چربش کن بدنشو قنداق کن بخوابون بیدار شد بهش شیر بده میخوره

عادت کنه چی میشه مگه والا که شیر خشک به نظر من از شیر مادر هم بهتره شیر مادر ممکنه غذایی خورده باشی بچه رو اذیت کنه ولی شیر خشک نه یه دکتری بود می‌گفت شیر مادر فقط آغوزی که اول میاد مفیده حتما باید بچه بخوره به بعدش مهم نیس

دلش درده حتما
یه چن روز شیر خشک‌ نده بعضی از بچه ها راحت طلبن شیشه هم‌تند تند میره تنبلی میکنن دیگه سینه‌ مک بزنن دختر‌منم همینه هر دو. سه روز یه بار برای تقویت میدم دیگه نمیدم زیاد دیدم اذیت میکنه به قول خودت گریه میکنه خودشو میکشه عقب منم به زور شده سینه مو‌ میدم دیگه ار گشنگی‌مجیور میشه بخوره

سوال های مرتبط