۳ پاسخ

منو شوهرم اصلا دوس نداشتیم گوشی دستش بدیم تا الانم موفق بودیم در خواست میکنه ولی نمیدیم بهش
خودمونم کم دستمون گوشی میگیرم وقتی تیام کنار ماست
یکم سخته ولی ندیید بهش کم کم از سرش میفته

پسر منم همینه ، سخت نگیر میگذره...

پسر من همینجوره کاریش نمیشه کرد چون توو دست خودمون گوشی میبینن

سوال های مرتبط