۵ پاسخ

وای منم اینطوریم من شروع کردم شبا شیرخشک مبدم ک سیر شه بخابه هی عذاب وجدان داشتم میگفتم من شیرخشک میدم سینم تیر مبکشه🫠

طبیعیه

عزیزم طبیعیه دیگه بهش میگن رگ کردن

منم همینطوریم

منم دیروز اینجوری شدم ولی دلیلشو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه ۷ ماهگی
مامان 🎀فینگیلی🎀 مامان 🎀فینگیلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری