۱۰ پاسخ

منم تا چند وقت پیش با صدای سشوار می‌خوابید و آروم میشد بچم
چرا گناه داشته باشه دور از جون عذابشون که نمیدیم دوست دارن

منم با سشوار میخوابونم

عزیرم ی برنامه هست صداس شسوار و اب جاروبرقی و صدتا صدای دیگه خیلی خوبه حتما دانلودش کن اسمش متاسفانه یا م رفته تو بازار یا مایکت برگردی پیدا میکنی .
حتی میتونی صدای چندتاشو باهم روشن کنی .
تامیر هم داره دختر من فقط با این صدا میخوابید

نگا از صدای هواپیما هم میتونی استفاده کنی ، ی نرم افزاره کلا صداهای سفید رو داره
به نظرم صدای سشوار خیلی رو اعصابه ، فقط چون این صدای سشوار نویز هست حتما هواست باشه نزدیک گوشش نکنی با فاصله بزار درحدی که ازار دهنده نباشه

نه بابا زندایی من همیشه صدای سشوار یا لالا می‌خوابند

توی ابزار گهواره هم هست صدای سشوار
لالایی ها رو بیار
بالا تو یه کادر نوشته صدای سفید

من از کوچیکی دخترم بخاطر کولیک یه ویس یک ساعته سشوار دانلود کردم،از همون موقع تا الان که یک سال و چهارماهشه هنوزم با همون صدا میخوابه

نه بابا توصیه دکتر بود برا پسر من مثل بچه شما کولیکی ریفلاکسی بود

دخترمن بدون صدای جاروبرقی اصلا نمیخابه حتی الانم بالا سرش روشنه

ویسش رو از اینترنت دانلود کن با گوشی پخش کن با فاصله از بچه و صدای کم
صدای سفید یا نویز مخصوص نوزاد سرچ کن انواع مختلفی هست

سوال های مرتبط