سلام کی بیداره؟حالت تهوع شدید دارم چی بخورم؟

۴ پاسخ

قرص دميترون

من دارم کشک میخورم الان جوابه خوبه 🤣

چن قطره آبلیمو بخور

یکم نون خشک بخور شاید بهتر بشی

سوال های مرتبط

مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وششم بارداری