اول قطره بریز بعد با پوار بکش
اسپری بینی سدیم کلراید بگیر بریز بعدش پوار کن یینی رو باز بشه
قطره سدیم کلرید بزن بعدش تمیز کن
دکتر به دخترم قطره رینوسالتین داد
میریزم با دستمال کاغذی لوله کوچولو درست میکنم میکشم بیرون
اسپری بینی بزن بعد ۱۰ دقیقه با پو ار برقی تمیزش کن بعدشم باز اسپری بینی بزن و با گوش پاک کن نرمش من
اسپری یا قطره سدیم کلراید بزن بعدبا پوار بینیتمیزکن
اسپری بینی شما نمیزنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.