۳ پاسخ

نه عزیزم ۳۷.۵به بالا تب حساب میشه

37/5به بالا تب محسوب میشه

یعنی تب داره؟

سوال های مرتبط

مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۲ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی