۴ پاسخ

براي منم اينجوريه دقيقا از اول بارداري فك ميكردمم بچه اونوره ولي دوبار ك سونو رفتم سمت راست بود سمت راستمو سونو كردن😬

طبیعیه یک مقدار استراحت کن

عزیزم جای تخمکی هست که الان شده نی نی

سلام شما علائم حالت تهوع دارین

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد