برای من خیلی سخت گذشت ۱سالگی عوضش ۱۸ ماهگی راحت بود
استرس نداشته باش انشاالله راحت و سبک باشه براش
بچه من ک اصلا تب نکرد راحته راحته
اصلن انگار نه انگار واکسن زدن خیلی سبکه فقط همون لحظه گریه میکنه بچه
اصلااااااااااا اصلااااااااااا عادی عادی
خیلی راحته احتیاج ب استامینوفن و کمپرس هم نداره در این حد
خیلی سبکه تب نداره
خیلیییی سبکه
اصلا بچه اذیت نمیشه خیلی راحت ونیازی هم به استامینوفن نیست
استرس نداشته باش معمولا برای واکسن یک سالگی اصلا اذیت نمیشن
خیلی سبکه اکثر بچه ها بعد زدنش تب نکردن
دخترمنم تب نکرد و سرحال بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.