خانما زیگیل تناسلی مثبت باشه خطرناکه؟؟؟

۴ پاسخ

سلام خوبی عزیزم شما زگیل داری؟

نه نتر فقط ازمایش بده نوع خطرناکش نباشه انقدر زیاد شده همه دارن میگیرن

عزیزم زگیل تناسلی باید همسرت داشته باشه ک تو گرفته باشی،اگر رابطه ای خارج از چارچوب باشه میگیری از هیچ چیز دیگ قابل انتقال نیس
اگر مثبت بود نترس هییییچ ترسی نداره فقط موقع رابطه از کاندوم استفاده کن بعد دو سال از بدنت خارج میشه اگر از نوع خطرناک باشه هم بازم نترس ی چند مدت زیر نظر دکتر باش
واکسن هم داره اگر گیرت اومد بزن

من با ی دکتر صحبت کردم اونقدرم خطرناک نیست ک فکر میکنین الان علم پیشرفت کرده واکسن میزنی دارو مصرف میکنی خوب میشی مث بقیه مریضی ها انقد ب خودتون استرس ندین

سوال های مرتبط