برا زیگیل تناسلی چرا میفرستن پاپسمیر؟

۳ پاسخ

برا اینکه ببینن به رحم رسیده یا نه

برای اینکه ببینن رحم درگیر شده یا ن

چون اگ نوع پرخطر باشه ممکنه باعث سرطان دهانه رحم بشه

سوال های مرتبط