من رفتم دکتر زنان احمق گف بذار معاینه کنم بعد گف وای اینا چیه یه چیزایی میبینم و .. اون منشیش هم که کنارش بود خیلی بد نگام کرد خلاصه فرستاد ازمایش چقدر من گریه کردم هی به همسرم میگفتم نکنه کاری کردی بیچاره اصلا اهل این حرفا نیست خلاصه جوابش اومد گف منفی هست همین دکتر به من گف تو داری یائسه میشی و بچه اگر میخوای باید تخمک اهدایی بگیری و ... یه برگم داد که من خودم فیزیوتراپی هم انجام میدم چون داری یائسه میشی استخون درد میگیری وای چقدر حالم بد بود اونروزا رفتم پیش دکتر خودم گف هیچی نیست الکی ترسوندت بخاطر مصرف بیش از حد قرص تئروئیدم هورمونام بهم ریخته بود
منم اونجوری بودم رفتم دکتر
جواب ازمایشم منفی بود
حالا اون ضایعه بیشتز میشه نمیدونم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.