۳ پاسخ

من یه بار بردم پیش مجابی دکتر خوب و یا تجربه ایه افوق تخصص استاد دانشگاه
ولی به نظرم زیادی دارو میده

دکتر نیک‌پندار

عزیزم هرکس که خودش راضی هستش معرفی میکنه دیگه باید ببری ببینی رو بچه یرشما کدوم دکتر جوابه،من امامی بردم راضی نبودم الان میبرم سید منصوره حسینی خیلی راضی هستم

سوال های مرتبط

مامان مهراد و آراد مامان مهراد و آراد ۱ سالگی
مامان رهام💙 مامان رهام💙 ۱۰ ماهگی