۵ پاسخ

دکترگفته بود ببر بهار ولی خیلی دور بود باید نهایت تا یکساعت ببری... من‌بردم فرزام

ازمایشگاه خاتم من برای دخترم انجام دادم،ازمایشگاه خیلی خوبیه

اول قشنگ بشور بچه رو خشک کن بعد چسب بزن خوب بهش آب و شیر بده زود جیش میکنه

ازمایشگاه بهار مخصوص کودکان داره ولی من خاتم بردمم انجام داد ولی بهار دقیق تره

بیمارستان قدس

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی
مامان مهراد و آراد مامان مهراد و آراد ۱ سالگی
مامان (دلانا)💗 مامان (دلانا)💗 ۱ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی