۴ پاسخ

بزن بنظرم
حیف بوشهر جزو اون شهرا نبود وگرنه منم میزدم

نه هرچیه نمیزنم

سلام برای بعضی شهرها واکسن سرخک میزنن من زدم عوارض نداشت

سلام تا6سالگی واکسنی ندارن

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی