۳ پاسخ

برای عفونت خوبه
برای بینش باید با قطره و پوآور تمیز کنی حتما

اره اتفاقا الان دادم
با ازیترو خوب نمیشه فقط سفسکیم

اره من دادم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان کوروش 👑 مامان کوروش 👑 ۱۰ ماهگی