سلام خانما
میخوام یکم‌ از این بخورم بد نیست؟😑

تصویر
۱۰ پاسخ

اگه لکه بینی نداشتی تا حالا بخور عزیزم🌹
برای من که مطلقاً ممنوع هست☹️

روزی یه شات اسپرسو هم ایرادی نداره چه برسه به این
من هفته‌ای یه لاته میخورم

من از دکترم پرسیدم گفتن حتی اسپرسو مشکلی نیست
واسه سونو هم چندجا رفتم قبل سونو گفتن نسکافه بخور، جاهای خیلی معروف و خوبی هم بودن

من خوردم دوسه باری امازیادنبایدبخوری چون قندم داره

کافئین مضره
ولی یکی مشکل نیس

غلیظ نباشه در حد آبکی باشه اونم فقط ۱بار برای هوست بخور

اگر میخوری کم بخور و دیگه تو طول روز چایی، قهوه، شکلات و ... نخور

تو کانال "بله" ام خلاصه و جمع بندی کتاب های مرتبط با دوران بارداری و بعد از تولد رو قرار میدم تا مسیر رشد بچه ها به خوبی ساخته بشه
مامانای آگاه و دغدغه‌مند خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگید.✨️🌱

آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor

بد نیس ولی سعی کن زیاد نخوری.چون همش شکره دیگه

نه میتونی بخوری ولی نصفشو تو شیر بریزی بهتره تا یدونه تو اب

نخوری بهتره
ی بار اشکالی نداره ولی زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان قند روزهای تلخ مامان قند روزهای تلخ ۷ ماهگی