عالیه عزیزم من حبوبات از روز قبل میزارم آبش رو چند ساعت یکبار عوض میکنم ک نفخ نداشته باشن،برا بچه خیلی خوبه استفاده کن
منبع فولاته برای مغز و اعصاب بچه فوق العاده ست بخور ولی مطمئن شو که نفخش رو گرفتی
نخور گلم خوب نیست اصلان
من عاشق نخودم چندوقت یبار درحد یه کاسه کوچیک میخورم😍😁
من میخورم ولی یکم نفخش اذیت میکنه باید از قبل حسابی خیس بزاریش بعدشم یکم عرق نعنا بخور
نفخشو بگیر واسه وزنگیری جنین عالیه
واسه ریه بچه خوبه
نخور ک نفخ دیوونه ات میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.