خانما نخود آبپز بد نیست بخورم ؟

۸ پاسخ

عالیه عزیزم من حبوبات از روز قبل میزارم آبش رو چند ساعت یکبار عوض میکنم ک نفخ نداشته باشن،برا بچه خیلی خوبه استفاده کن

منبع فولاته برای مغز و اعصاب بچه فوق العاده ست بخور ولی مطمئن شو که نفخش رو گرفتی

نخور گلم خوب نیست اصلان

من عاشق نخودم چندوقت یبار درحد یه کاسه کوچیک میخورم😍😁

من میخورم ولی یکم نفخش اذیت می‌کنه باید از قبل حسابی خیس بزاریش بعدشم یکم عرق نعنا بخور

نفخشو بگیر واسه وزن‌گیری جنین عالیه

واسه ریه بچه خوبه

نخور ک نفخ دیوونه ات میکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان ♡ مامان تو دلی مامان ♡ ۵ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان قند روزهای تلخ مامان قند روزهای تلخ ۷ ماهگی
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی