خانم ها کسی بوده که آنتی بگه دختر بعد انومالی بگه پسره

۱۲ پاسخ

سلام عزیزم من گفت احتمال زیاد دختره با جواب سلفری فهمیدم پسره تازه شنبه انومالی میدم

من آنتی گفت دختر انومالی خودم دیدم پسره

بله من

شاید بگم ۹۰٪ اینجا رفتم گفتن دختره
ولی انومالی پسر شد

بله تازه معروفترین مرکز سونوگرافی شهرمون،سلفری گفت پسر همسرم باورنمیکر میگفت باید سونو انومالی اونجا بچه رو ببینم مگه میشه تغییر کنه😅

برامن ک گفت انتی ب دختر میخوره و انومالیم دختر بود

جای معتبر بری همون انتی درستشو حدس میزنن

من ان تی گفت دختر آنومالی پسر شد
این بارداریمم الان گفته دختر ولی ببینیم چی میشه

بله به خواهرم گفتن ان تی دختر تو انومالی پسر شد

اره همسایمون جای خوب هم رفت ولی انتی گفت دختر انومالی گفت مسر

احتمال داره ولی خیلی کم

به من گفته دختر حالا یکشنبه میرم ببینم شده پسر یا نه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند عسل🐣🩵 مامان قند عسل🐣🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری