۵ پاسخ

اره عزیزم من دوباردرست کردم میکس کن

اره عزیزم
شب قبل بذار خیس بخوره
فرداش با دست قشنگ بشوریشون پوستشون در میاد
میتونی با دال عدسم درست کنی

آره گلم من تا حالا دوباره به دختر دادم خیلی دوست داره خیلیم خوبه براش درست کن

بله خیلی مقویه. یه پیاز نگینی تفت بده با زردچوبه سبک شد بهش یه تیکه ماهیچه اضافه کن با عدس بذار کامل بپزه وسطاش میتونی بهش جو دو سر پرک یا بلغور گندم یا برنج نیم دانه اضافه کنی مقوی تر و لعاب دارتر میشه. سیب زمینی نگینی هم میتونی بریزی. بهش کره هم اضافه کن خوشمزه تر شه با یکم شوید خشک

من دال عدس میگیرم
همون عدس بدون پوسته
له میشه راحت وقتی میپزه

سوال های مرتبط

مامان عماد و امیرعلی مامان عماد و امیرعلی ۵ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی