عدسی چطور درست میکنید؟؟

۳ پاسخ

من امروز برا پسرم پختم...عدس و یکم ماهیچه چرخ شده و یکم سیب زمینی...دو الی ۳ ساعت بپزه و له بشه...با گوشتکوب دستی له میکنم...کمی نمک و دارچین

لازمه پیام بزاریم؟؟

پیاز و میزارم سرخ بشه بعد زردچوبه میریزم بعد عدسی. و یه لیوان اب و نمک.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادمان🤎 مامان رادمان🤎 ۹ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان عماد و امیرعلی مامان عماد و امیرعلی ۵ ماهگی