۵ پاسخ

توبغلت بگیرراه برو همزمان سینتوبده دهنش اینجوری طولانی ترمیگیره مایعات زیادبخورشایدشیرت کم میادخسته میشه

شاید شیرت واقعا کمه گرسنه میمونه بدوش ببین چند سی سی داری

عزیزم پودر لاکودین خیلی عالیه 54 هزارتومنه بخر من اول نداشتم سه هفته چهار هفته خوردم الانم مبخورمم

شیر افزا بود، لیری میل بخور، بذار شیرت زیاد بشه بخوره

عزیزم‌ ممکنه از رفلاکس باشه من دخترم رفلاکس داشت نمیدونستم شروع کرد سینمو نگیره و با شیشه شیر بخوره دکتر بردم گفت رفلاکس داره دارو داد

سوال های مرتبط