۵ پاسخ

من با قطره چکون میدم

با سرنگ بده با لیوان یا تو‌نعلبکی بده

هرچند دختر من با استکان هم خیلی دوست داره

یه کوچولو نبات حل شد شیرین بشه میگیره البته اگ تایمی باشه ک یه کم گرسنه هم باشه عالیه

با قطره چکون بده

سوال های مرتبط

مامان الی مامان الی ۷ ماهگی