طبیعیه زود گریم میگیره گریه میکنم؟

۷ پاسخ

بلللله کاملاً طبیعیه
فکرشو بکن من برنامه ی جوکر نگا میکردم و زار زار گریه میکردم 🤣

من قبل بارداری فوری گریه میکردم الان اصلا گریم نمیاد با همه دعوا میکنم باز واسه تو خوبه

ولی من اینجوری نیستم

خودتو کنترل کن تمام حالات روحیت رو جنین تاثیر داره

فک کردم فقط منم

اره خیلی بده

اوهوم
بری جلوتر بدترم میشه

سوال های مرتبط