سلام خانما
من وقتی ناراحت میشم یا گریه میکنم شکمم بدجور درد میگیره طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

منم همینطوری ام عصبی ام میشم درد میگیره

گلم هم هفته ایم دقیقا درخواست بده همو داشته باشیم😍😍

منکه از دست شوهرم گریه میکنم مثلا امروز عروس بودم بریم آتلیه نمیومده گریه کردم زیر دلم درد میگیره

من خودم اینجوریم

آخی خو اون در عذابه دیگه تاثیر منفی داره جوش زدن

خو نکن خواهر من گریه چرا وقتی یه نینی ناز تو وجودت داره شکل میگیره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری