۹ پاسخ

نه اصلا
تا ببینم حواسش به تلویزیونه سریع برش میگردونم که نبینه
تا دوسالگی اصلا خوب نیست تلویزیون دیدن

من فقط مواقع ضروری میذارم،اونم از دور ...مثلا عذر خواهم یه دسشویی بخوام برم یااینکه نذاره غذا درست کنم،مجبور میشم میذارم ،اینم که میگن ضرر داره واسه تصاویری هست که خیلی تند تند عوض میشن،من کارتونهای با گرافیک پایین و ساده میذارم...
بیشترین ضررشم که میگن به این خاطره که وقتی بچه رو عادت بدی به تلوزیون دیگه خودت باهاش تمرین نمیکنی و این باعث عقب افتادنش میشه،پس اگه گذاشتی بعدش سعی کن جبران کنی و قشنگ برای آموزشش وقت بذاری

هفته ای دو دقیقه می‌ذارم 😁😁

چیزی نمیفهمه

به هیچ عنوان
ما خودمونم نمی‌بینم از وقتی خریدیم خاموشه😂

نههههه

اره گاهی اوقات

اصولا بچه تا دو سالگی نباید تلوزیون و گوشی ببینه چون باعث میشه دیر زبون باز کنه
منم پسرم تلوزیون روشن بودنی میچرخه نگا میکنه ولی تا جایی که بتونم نمیزارم تلوزیون ببینه

نه زوده خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی