۲ پاسخ

من شنیدم دکتر میگه هر دو ساعت ۶۰ میل باید شیرخشک بخوره حتی اگه خاب باشه بیدار کنی شیرشو بدی

آره نگران نباش دوقلوهای من ۱۴۰۰بودن زودوزن میگیره

سوال های مرتبط