۱۴ پاسخ

اتفاقاً خیلی‌ اسباب بازی لاکچری و گرونیه ک

وای ارهههه جون صدا میشه

یکی میگه دستش ماه گرفتگیه میگی نه یکی میگه ماهگرفتگی دستش چه قشنگه میگی اره.خخخخ

بچه منم باهاش بازی می‌کنه 😜

وای پسر منم خیلی دوست داره ک صدا میده باهاش خیلی کیف میکنه وقتی هم که از دستش میگیرم گریه

بچه من عشق بطری نوشابس😂

بچه منم همینه🤣

حالا این خوبه دخترمن با سیم جاروبرقی بندرخت اصن چیزایی ک بند دارع بازی میکنه ب اسباب بازیاش اصن توجه نمیکنه

ماه گرفتگی روی دستش چقدر قشنگه‌ شکل خود ماهه🥹🥹💞

دختر منم همینه😂😂😂
کیسه پوشک دوست داره، کیسه پنبه رو هم دوست داره، کنترل، قاب گوشی من و...
کلا چیزهایی که نباید رو دوست داره🤣

دختر منم همینه

اینم اسباب بازیِ گرونیه😂

رو دستش ماه گرفتگیه؟

🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط