من دخترم ۳۳ هفته و۴ روز بدنیا اومد با وزن ۲۲۰۰ اصلا دستگاه نرفت
36 بازم بستگی ب حال نوزاد داره
بستگی داره نوزاد رسیده باشه
خالم طبیعی 35 هفته زایمان کرد دستگاه نرفت بدون آمپول ریه البته
ولی خودم 37 هفته رفت دستگاه
یکی را دیدم بچش ۳۴,هفته به دنیا آمد دستگاه نرفت
بعضیا هم ک دکتر تشخیص میده زایمانشون زودرسه رو آمپول ریه میزنن که بچه ریه هاش تکمیل بشه و نره دستگاه
از ۳۷ هفته
فک کنم ۳۶به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.