کیا بچشون گاگله نکرده اصلا نشسته بعدم راه رفته

۵ پاسخ

عزیزم دختر من هم هنوز نه سینه خیز نه چهار دست پا نمیره
ولی میشینه خودش بزارم

ی سری بچه ها کلا چهار دست و پا نمیرن
خواهر شوهرم تعریف میکنه که پسرش چون خیلی تپلی بوده هیچ تکون نخورده
یهو۱۱ ماهگی سرپا افتاده

عه شما میگین گاگله؟ ما میگیم گامُلکی
ظاهرا چهاردست و پا رفتن جزو مراحل تکاملی نیست
یعنی اگه بچه انجام نده و مستقیم پا بگیره نگران کننده نیست. من چندنفری رو دیدم که نرمال هم بودن

پسر من اصلا سینه خیز نمیره نگرانم الان می‌خوام ببرمش دکتر

گاگله چیه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۰ ماهگی
مامان مامانی فندقمم مامان مامانی فندقمم ۱ سالگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان یاس مامان یاس ۱ سالگی
مامان Mom.nini مامان Mom.nini ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
لیلا لیلا قصد بارداری