عزیزم دختر من هم هنوز نه سینه خیز نه چهار دست پا نمیره
ولی میشینه خودش بزارم
ی سری بچه ها کلا چهار دست و پا نمیرن
خواهر شوهرم تعریف میکنه که پسرش چون خیلی تپلی بوده هیچ تکون نخورده
یهو۱۱ ماهگی سرپا افتاده
عه شما میگین گاگله؟ ما میگیم گامُلکی
ظاهرا چهاردست و پا رفتن جزو مراحل تکاملی نیست
یعنی اگه بچه انجام نده و مستقیم پا بگیره نگران کننده نیست. من چندنفری رو دیدم که نرمال هم بودن
پسر من اصلا سینه خیز نمیره نگرانم الان میخوام ببرمش دکتر
گاگله چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.