۳ پاسخ

من ماهای اول ب یشدتی لبام خشک میشد که میگفتی اب تو بدنم نیست ب مرور بهتر شد الانم هست کمه اونم از بالم استفاده میکنم سی میکنم بیشتر مرطوب نگهش دارم

شبا موقع خواب چرب کن حتما تا صبح خیلی بهتر میشه
چون ادم نفسش،تنگ میشه از دهن نفس میکشه انقد لب خشک میشه
اصولا هم شب بیشتر

اگه میخوای ترک لبهات از بین بره
داخل نافت رو با روغن زیتون چرب کن
یک هفته الی ده روز مداومت داشته باش
تا بعد ده روز اثار ترک رو از بین ببری

سوال های مرتبط