غیره ممکن تو این هفته من حس کنم نینی کجا شکمم داره ول میخوره؟

۵ پاسخ

من بچه اولمه و تازه دارم تکوناشو میفهمم🥺

من تا غربالگری دوم بچه اولمو حس نکردم ولی ای یکی رو رو همون موقع غربالگری اول حس کردم به دکترم گفتم گفت از این به بعد بهتر حسش میکنی

نه برای دخترم از غربالگری اول ببعد متوجه شدم ولی الان برای پسرم 20 هفته متوجه شدم

برا من تو هفته های تو یه جیزی مثل نبض طرف راست شکمم حس میشد
غیر ممکن نیست عزیزم میتونی حسش کنی

ن چرا غیرممکن منم ۱۳ هفته حس کردم درحالی ک بچه اولم تا ۲۱ هفته هیچی حس نکرده بودم

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری